Обласна творча лабораторія «Сучасні освітні тренди». Кластер «Перевернуте навчання»


18 вересня 2018 року на базі Донецького обласного інституту післядипломноїпедагогічноїосвіти у межах роботи обласної творчої лабораторії «Сучасні освітні тренди» відбувся семінар-практикум за темою «Перевернуте навчання: створення педагогічного сценарію». На заході були присутні 38 педагогічних працівників області.

Метою зазначеного семінару було впровадження в практику закладів освіти інноваційних освітніх моделей діяльнісного типу, заснованих на використанні високотехнологічних засобів інформаційно-комунікаційних технологій задля підвищення якості освітніх результатів учнів, зокрема підвищення професійної компетентності педагогів і методистів області різних рівнів із питань специфіки впровадження в освітній процес моделі «перевернутого навчання».

Методист кафедри природничо-математичних дисциплін та їх викладання Прядко Людмила Федорівна привітала учасників заходу. Людмила Федорівна зазначила, що модель «перевернутого навчання» як сучасний освітній тренд має такі особливості, як поєднання дистанційного і традиційного навчання.

У ході семінару-практикуму був презентований досвід роботи педагогів області, які розкрили переваги зазначеної технології та розповіли, як успішно втілюють нові тренди у свою педагогічну практику:


  • Кулик Ася Вікторівна, збірка уроків для 1 класу «Дізнаюсь про рослини»;
  • Федяєва Оксана Анатоліївна, впровадження технології «Перевернутого навчання» на уроках історії України;
  • Лозова Людмила Володимирівна, перевернуте навчання на уроках біології;
  • Кузнецова Лариса Володимирівна, урок в 5 класі «Якого друга я б хотів мати»;
  • Хандога Людмила Олександрівна, урок в 9 класі «Філософія життя Шарикова»;
  • Черепня Тетяна Віталіївна, уроки хімії в 8 класі «Періодична система»;
  • Мажан Олена Захаріївна, використання перевернутого навчання при вивченні творчості І. С. Тургенєва;
  • Лєвтєрова марина Дмитрівна, використання перевернутого навчання при вивченні творчості І. С. Тургенєва;
  • Маркіна Неля Юріївна. Природознавство, 4 клас. Дидактичне забезпечення для перевернутого класу;
  • Подзерка Наталя Василівна. Впровадження технології «Перевернутого навчання». Англійська мова, 7 клас;
  • Гуріна Каріна Олегівна. Впровадження технології «Перевернутого навчання». Українська мова, 6 клас.

Практична частина заходу була продовжена проектуванням сценарію уроку за моделлю «перевернутого навчання». Наприкінці семінару учасники мали можливість поділитись власними враженнями та обговорити деталі запропонованої моделі навчання.

Матеріали заходу можна переглянути за посиланням

https://drive.google.com/drive/folders/17Cdi8gsQt0LNSlOTyofn5FjIFFBA8BXb?usp=sharing